荃灣金記冰室 —$200 海鮮餐〡茶餐廳食海鮮,小編帶你感受平凡中的不平凡!新鮮出爐蛋撻也很不錯!

0
荃灣金記冰室 —$200 海鮮餐〡茶餐廳食海鮮,小編帶你感受平凡中的不平凡!新鮮出爐蛋撻也很不錯!

想食海鮮又不想自己下廚?出去酒樓吃海鮮又怕海鮮選擇不夠多?無問題!小編今日帶大家自攜海鮮去一個地方加工,那就可以比較平的價錢食到豐富海鮮餐啦!

這個地方叫金記冰室,大家是否以為小編帶你們去茶餐廳呢?無錯,它的確是一間茶餐廳!不過你又猜不到它有海鮮加工服務,重點是它有地理位置的優勢!

位於荃灣的楊屋道街市對面。講到買海鮮,荃灣的楊屋道街市出了名!走過對面馬路就可以加工開飯,整件事真是一個完美配搭。

沿路上樓上雅座的時候,記得要留意一下周圍的設計!小編特別喜歡它保留傳統香港的味道,整個餐廳環境都反映出香港的古色古香。

有傳統的香港地道環境都不夠,更重要的當然是食物質素啦!先給大家看看加工費用。記得留意某些海鮮是不設加工!也需要留意它是半斤起計的。

小編來過兩次,試過不同的加工煮法,當中試了海鮮包括扇貝、帶子、蜆、貴妃蚌、魚,等小編逐一介紹:

豉椒炒蜆(一斤),留意加工費的單位是半斤,所以這碟加工費為港幣$62。味道唔錯但小編覺得鑊氣不夠,不太推介。

蒜茸粉絲蒸貴妃蚌 (斤半) ,加工費為港幣$87。這碟真是出色又抵吃,鮮味十足!

煎封倉魚(1斤),加工費$68。賣相不算好吸引,不過它煎封後整條魚外脆內軟,好好吃。

蒜茸粉絲蒸帶子(兩斤),加工費港幣$116。

給多張近照大家看!帶子就鮮味不重,蒜茸粉絲蒸之後就主要吃到蒜茸味,反而貴妃蚌勝價比高些!

油鹽水煮花甲(兩斤),加工費港幣$116。這個湯底小編直頭想當湯喝,同喝胡椒豬肚湯的味道有幾分相似,胡椒味本身已經好出,再加上鮮味,真的不得了!

以上海鮮只提及加工費,海鮮費用會因為買的時間而有所不同,所以小編就不提喇。兩個人食一餐豐富的海鮮晚餐人均消費大約為港幣$200。以上的圖片已是兩次的份量,但小編計過兩次的人均消費都是差不多,當然不得不提就是小編比較夜先去楊屋道買海鮮,所以成本又會再低少少。大家有興趣都可以去試下。

走之前還可以買麵包做第二日的早餐,真心夠方便!

小編今次和朋友一坐下就先叫了個蛋撻邊食邊等晚餐,口感都不錯。

金記冰室

地址|荃灣川龍街118號百悅坊地下及一樓 (港鐵荃灣西站 D 出口, 步行約8分鐘)

電話|39053328

營業時間|07:00 – 23:00

圖片來源〡依陶、(Instagram) vivianxiaobao

Google Map〡