東京淺草蛇骨湯|じゃこつゆ 天然溫泉 庶民風格錢湯體驗

0
東京淺草蛇骨湯|じゃこつゆ 天然溫泉 庶民風格錢湯體驗

有兩樣嘢老婆係唔會陪我去的,一係鰻魚飯,二係錢湯。錢湯當然係正嘢,尤其是天寒地凍時,浸完成個人暖到入心。我知,一泊二食私人風呂ichiban ,但又唔想book 間太貴嘅酒店。而老婆皮膚較薄不能經常浸浴,所以呢個活動我一個人去就好了。

A post shared by ひより (@_hiyori) on

除了覺得私人風呂頗貴,我認為錢湯先至係古早、接地氣、庶民風格的。個人是比較喜歡接地氣的東西,不俗氣便可。

A post shared by Hideo Teramura (@hideoyaji) on

 

典型的錢湯特式係男左女右,入口處中間會有個收銀員老闆娘。入內係衣帽間,敞開道門就係澡堂,中間一道牆分隔男女澡堂,那牆不到頂的,所以係會互相聽到那邊發出來的聲音。

A post shared by Jason Kao (@jason_3a) on

 

澡堂盡頭有典型的一幅過跨越男女湯的富士山壁畫,係我最喜歡的部分,實在太古早味了。有些富士山壁畫係鬼斧神工,有些卻很樸素簡約,兩者都很喜歡。泡錢湯要講緣份,離酒店不能太遠,因為唔會特登坐車去泡錢湯。幸好我住的酒店8分鐘步程有兩間,就可以兩間試勻。

A post shared by Jinmo Ke (@sean3791772) on

店不可貌相,以為門面型果間好似好正咁啦,設施竟然不及蛇骨湯。最過份係個富士山壁畫,竟然手多多畫左個坐掃把嘅哈里波特兜緊富士山,咩事呀?反而個蛇骨湯,水是帶黃的真地底溫泉水,有室內湯之餘,仲有露天風呂,勁!店不可貌相。

 

之但係,當我在蛇骨湯同班男人各自洗澡時,特然有個阿姐由後門入來,阿姐似乎見盡大蛇小蟲,如入無人之境咁做自己野(執捨工作),如事者三分鐘內在男人堆中完成佢要做嘅嘢。滴汗。

A post shared by Artfeather Kaas (@artfeather) on

 

沖完、泡完、要再沖多一次身,才進入更衣間抹身再著衫。期間收銀老闆娘走左入來,在梳妝檯上開箱取錢(風筒係投幣式的)雖說老闆娘也見盡大蛇小蟲,但…..那梳妝檯的高度是及腰的,佢取錢時手的高度剛好差不多及腰,實在令男士尷尬無比。而我剛好站在梳妝檯附近抹身,滴汗之餘也下意識地轉身避一避,唯有把屁股朝向老闆娘。呢d 體驗咪係我所講嘅「接地氣」、「庶民風格」囉….

圖片來源|Instagram

蛇骨湯

地址| 東京都台東区浅草1-11-11

電話| 03-3841-8645

網址| http://www.jakotsuyu.co.jp/

營業時間| 13:00~24:00 (每周二休息)

Google Map|